Bulunamadı...
Tüm Sonuçları Görüntüle
Cumartesi, Haziran 27, 2026
Kanal 5
  • ANA SAYFA
  • GAZİANTEP
  • ANKARA
  • DOĞU-GÜNEYDOĞU
  • TÜRKİYE
  • DÜNYA
  • SİYASET
  • SAĞLIK
  • EKONOMİ
  • YAŞAM
  • KÜLTÜR
  • SPOR
  • PROGRAMLAR
  • KURUMSAL
    • İLETİŞİM
    • İNSAN KAYNAKLARI
    • KÜNYE
    • KATALOG
Kanal 5
Bulunamadı...
Tüm Sonuçları Görüntüle
Cumartesi, Haziran 27, 2026
Kanal 5
  • ANA SAYFA
  • GAZİANTEP
  • ANKARA
  • DOĞU-GÜNEYDOĞU
  • TÜRKİYE
  • DÜNYA
  • SİYASET
  • SAĞLIK
  • EKONOMİ
  • YAŞAM
  • KÜLTÜR
  • SPOR
  • PROGRAMLAR
  • KURUMSAL
Ana Sayfa Haber Siyaset

‘Hükümet, hakkını arayan herkesi tehdit olarak görüyor’

• Kaynak: AA
9 yıl önce
• Siyaset
A A

ANKARA

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, “Hükümet, kanunsuzluklara karşı hakkını arayan herkesi tehdit olarak gördüğünü, açlık grevi yapan iki gencimizi gözaltına alarak kanıtlamıştır.” değerlendirmesinde bulundu.

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, sosyal medya hesabı üzerinden Kanun Hükmünde Kararname (KHK) ile görevlerinden uzaklaştırılmalarının ardından, açlık grevi başlatan Nuriye Gülmen ve Semih Özakça’nın gözaltına alınmasına ilişkin bir mesaj paylaştı.

Kılıçdaroğlu mesajında, “Hükümet, kanunsuzluklara karşı hakkını arayan herkesi tehdit olarak gördüğünü, açlık grevi yapan 2 gencimizi gözaltına alarak kanıtlamıştır.” ifadesine yer verdi.

Kemal Kılıçdaroğlu, Gülmen ve Özakça’nın görevlerine iade edilmesini istedi.

Muhabir: Aynur Ekiz

  • Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook
  • X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X
  • WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp
Bulunamadı...
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Ana Sayfa
  • Tüm Haberler
  • Gaziantep
  • Ankara
  • Doğu-Güneydoğu
  • Türkiye
  • Dünya
  • Siyaset
  • Sağlık
  • Ekonomi
  • Yaşam
  • Kültür
  • Spor
  • Programlar
  • Kurumsal
    • İletişim
    • İnsan Kaynakları
    • Katalog
    • Künye

© 1994 - 2022 Kanal5 Tüm Hakkı Saklıdır

»
«