Bulunamadı...
Tüm Sonuçları Görüntüle
Pazar, Haziran 28, 2026
Kanal 5
  • ANA SAYFA
  • GAZİANTEP
  • ANKARA
  • DOĞU-GÜNEYDOĞU
  • TÜRKİYE
  • DÜNYA
  • SİYASET
  • SAĞLIK
  • EKONOMİ
  • YAŞAM
  • KÜLTÜR
  • SPOR
  • PROGRAMLAR
  • KURUMSAL
    • İLETİŞİM
    • İNSAN KAYNAKLARI
    • KÜNYE
    • KATALOG
Kanal 5
Bulunamadı...
Tüm Sonuçları Görüntüle
Pazar, Haziran 28, 2026
Kanal 5
  • ANA SAYFA
  • GAZİANTEP
  • ANKARA
  • DOĞU-GÜNEYDOĞU
  • TÜRKİYE
  • DÜNYA
  • SİYASET
  • SAĞLIK
  • EKONOMİ
  • YAŞAM
  • KÜLTÜR
  • SPOR
  • PROGRAMLAR
  • KURUMSAL
Ana Sayfa Haber Kültür

Sylvester Stallone Warner Bros’a dava açtı

• Kaynak: AA
9 yıl önce
• Kültür
A A

ANKARA

BBC’nin haberine göre, 1993 yapımı “Cezalandırıcı” (Demolition Man) filminde rol alan Sylvester Stallone, bu filmden 125 milyon dolar gişe geliri elde eden yapım şirketinin, kendisiyle yaptığı sözleşme gereği vermesi gereken yüzde 15’lik payı vermediğini iddia etti.

Los Angeles Yüksek Mahkemesi’ne intikal eden davada, ünlü yıldız, filmin kazancının ve kaybının yanı sıra hasılatının da hesaplanmasını talep etti.

Stallone’un avukatlarının, konuyu 2014 yılında Warner Bros’a bildirdiği belirtilen dava dosyasında, filmin 66,9 milyon dolar zarar ettiğini savunan şirketin, oyuncuya borcu olmadığını öne sürdüğü ifadeleri yer aldı.

Warner Bros’un, işin peşini bırakmayan Stallone’a Nisan 2015’te 2,8 milyon dolarlık bir çek gönderdiği de kaydedildi.

Dava dosyasında, Warner Bros, “aç gözlülüğüyle tanınan sinema stüdyoları” olarak nitelendirildi.

Muhabir: Dildar Baykan

  • Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook
  • X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X
  • WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp
Bulunamadı...
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Ana Sayfa
  • Tüm Haberler
  • Gaziantep
  • Ankara
  • Doğu-Güneydoğu
  • Türkiye
  • Dünya
  • Siyaset
  • Sağlık
  • Ekonomi
  • Yaşam
  • Kültür
  • Spor
  • Programlar
  • Kurumsal
    • İletişim
    • İnsan Kaynakları
    • Katalog
    • Künye

© 1994 - 2022 Kanal5 Tüm Hakkı Saklıdır

»
«