Viranşehir’den kötü haber geldi. Şanlıurfa’da dağıtılan yemekten zehirlenen 300 öğrenci tedavi altına alındı.
Viranşehir ilçesinde, merkez ve bağlı bulunan köylerdeki taşımalı eğitim gören 300 öğrenci, dağıtılan yemekten zehirlendi.
Öğrenciler, Viranşehir’deki hastanelerde tedavi altına alındı.
Yemek dağıtılan 16 okulda, 300 öğrencinin zehirlendiği, öğrencilerin tedavi altına alındığı ve hayati tehlikelerinin bulunmadığı bildirildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

